• Gratis verzendingen vanaf € 75,-
  • Meer dan 20.000 licht artikelen
  • Verstand van licht
  • Ook voor professionals
  • Vragen? Bel 0348-435065
  • U bevindt zich hier:
  • Home
  • Ruilen & retour

Ruilen & retour

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij Brink Licht. Is de aankoop niet zoals verwacht? Geen probleem! U kunt het artikel in de originele verpakking binnen 10 dagen ruilen of retourneren. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de artikelen wel uitpakken.

 


Wat kost ruilen en retourneren?

Ruilen (binnen Nederland) : U betaalt zelf de verzendkosten.
Ruilen (buiten Nederland) : U betaalt zelf de verzendkosten.
De kosten verschillen per postkantoor en per land.
Retourneren (binnen Nederland) : U betaalt zelf de verzendkosten.
Retourneren (buiten Nederland) : U betaalt zelf de verzendkosten.
De kosten verschillen per postkantoor en per land.
Verkeerd artikel ontvangen : We regelen dit kosteloos.

Wat ruilen en retourneren we niet?

  • Vervangonderdelen
  • Transformatoren en lichtbronnen
  • Sale artikelen
  • Beschadigde of gebruikte artikelen
  • Artikelen zonder orginele verpakking

Hoe werkt ruilen?

  1. Bel 0348-435065.
  2. Wij kijken of dit artikel nog op voorraad is en leggen het voor u apart.
  3. Zorg dat het artikel en de factuur goed verpakt zijn. Wij sturen u per e-mail een etiket met het retouradres. Plak dit etiket op de verpakking. Om het ophalen in te plannen, neemt u contact op met TNT Post. Het telefoonnummer van TNT Post staat in de e-mail met het etiket. Zij komen het pakket kosteloos op de afgesproken tijd bij u ophalen.
  4. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het geruilde artikel sturen wij naar u op. Is het artikel bijbesteld? Dan sturen wij dit artikel naar u toe zodra het bij ons binnen is.

Hoe werkt retourneren?

  1. Bel 0348-435065. 
  2. Meld de reden waarom u het artikel wilt retourneren. Doe het artikel met de factuur in een goede verpakking. Zet het retouradres (Tasveld 1B, 3417 XS Montfoort) op de verpakking.
  3. Breng het pakket naar het postkantoor. Laat het verzenden met handtekening bij ontvangst (Zeker Pakket TNT Post). Zo weet u zeker of uw pakket is aangekomen, de kosten zijn voor uw rekening. U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed.
  4. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het aankoopbedrag storten we terug op uw rekening. Bij aankoop op rekening vervalt het aankoopbedrag van dit artikel op uw rekening.

Heeft u een andere vraag?

Neemt u gerust contact op met onze klantenservice via info@brinklicht.nl of 0348-435065. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Wij helpen u graag!