FAQ

Documentatie

Vanwege het grote aantal aanvragen voor catalogi en documentatie hebben wij een digitale bibliotheek ingericht. Hier kun je steeds de meest recente versie van een catalogus inzien waardoor je altijd de laatste documentatie tot je beschikking hebt. De bibliotheek bevat er nu al ruim 260, maar helaas hebben nog niet alle merken een digitale catalogus beschikbaar. We krijgen veel aanvragen voor documentatie van studenten architectuur en ontwerp opleidingen: studenten kunnen bij ons in De Meern altijd brochures en catalogi ophalen.

Artikel niet in webshop?

De collectie van Brink Licht is vele malen groter dan de producten die in de webshop zichtbaar zijn. Stuur een mail naar info@brinklicht.nl of chat met ons wat je zoekt en wij sturen je zo snel mogelijk prijs, levertijd, opties of desgewenst een voorstel voor een passend alternatief.

Hoe werkt het wensenlijstje

Op onze site vind je heel veel informatie. Om niet te verdwalen in het ruime aanbod kun je items in een wensenlijstje plaatsen, zodat je ze later makkelijk terug kunt vinden. Wanneer je opnieuw inlogt staan de items in je wensenlijstje. Ben je klaar met shoppen? Ga dan naar de winkelwagen om je keuze te bevestigen of aan te passen

Adviescentrum

Brink Licht heeft een adviescentrum in De Meern (Utrecht). Het adviescentrum is op werkdagen geopend van 08.30 tot 16.30 uur. Wil je langs komen? Bel ons dan even om een afspraak te maken. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat één van onze adviseurs voldoende tijd voor je heeft.

Je kunt bij ons terecht voor advies over verlichtingsmogelijkheden, lichtplannen en armatuur advies. Wij hebben een grote collectie documentatie welke je kunt lenen. In het adviescentrum word slechts een zeer klein deel van onze enorme collectie getoond. In ons licht-lab kunnen wij je de verschillende effecten van diverse types lampen demonstreren.

Kunnen particulieren ook terecht?

Of je nu particulier of als bedrijf, electrotechnisch installateur, (binnenhuis-) architect of projectinrichter aan het zoeken bent: bij ons draait alles om onze klanten.

Je kunt bij ons zelf via de webshop een lichtarmatuur aanschaffen, maar je kunt via een afspraak met een van onze lichtadviseurs ook een volledig lichtadvies laten opstellen.

Vervangen onderdelen

Wij leveren alleen losse onderdelen van lampen aan klanten die de betreffende lamp bij ons gekocht hebben.

We krijgen dagelijks zo veel verzoeken voor vervangonderdelen dat deze een te grote aanslag vormen op onze inkoopcapaciteit. Daarom hebben wij een aantal spelregels moeten introduceren.

Je kunt je het beste richten tot de partij waar je destijds de lamp gekocht hebt.

Offerte aanvragen

We zijn goed bereikbaar via mail, chat of gewoon per telefoon. Ons online offerte systeem stelt ons in staat om de snelste offertes in de markt te maken. Deze offertes staan online, wij mailen je heel eenvoudig een beveiligde link. Hierdoor kunnen we wijzigingen heel makkelijk doorvoeren, zonder bergen papier te printen en heen en weer te sturen met de post: De snelste manier is ook de meest groene...

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Ja, je mag je bestelling zelf afhalen bij ons in De Meern. We beschikken hier echter niet over een pinautomaat.

Zaterdag open?

In het weekend zijn wij gesloten. Op afspraak is echter veel mogelijk, ook 's avonds

Heb je vragen of opmerkingen? We horen ze graag. Je kunt ons het best bereiken door te mailen naar info@brinklicht.nl