• Gratis verzendingen vanaf € 75,-
  • Meer dan 20.000 licht artikelen
  • Verstand van licht
  • Ook voor professionals
  • Vragen? Bel 0348-435065
  • U bevindt zich hier:
  • Home
  • Garantie en klachten service

Garantie en klachtenservice

 

Tevredenheidsgarantie

Wij willen dat ú tevreden bent met uw aankoop bij Brink Licht! Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere model? Geen probleem! U kunt het artikel binnen 10 dagen ruilen of retourneren. Ook een afgeprijsd artikel, tenzij anders is aangegeven zoals bij vervang onderdelen. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Bij ruil- en retourservice leest u hoe u kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost. 

Verkeerd artikel

Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld? Neem contact op met onze klantenservice via info@brinklicht.nl of 0348-435065. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. We zorgen dat u kosteloos het goede artikel ontvangt.
 

 

Garantie

Gaat uw artikel onverwachts kapot, dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijgt u de garantie van de leverancier, deze is in de meeste gevallen minimaal een jaar. Neem voordat u het artikel retour stuurt contact op met onze klantenservice via info@brinklicht.nl of 0348-435065. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. De verzendkosten nemen wij voor onze rekening. Voor meer informatie zie artikel 10 van de algemene levervoorwaarden.

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail (info@brinklicht.nl) of per post (Brink Licht, Tasveld 1B, 3417 XS Montfoort). We onderzoeken uw klacht, geven uw klacht een identificatienummer en nemen binnen een week contact met u op. Bij materiaalklachten verzoeken wij u, Indien mogelijk, foto's mee te sturen.